Blogg 100

blogg100-logotype

I år har jag bestämt mig för att vara med på Blogg 100. Jag ska alltså skriva ett inlägg om dagen i 100 dagar. Tanken är att jag ska få tummen ur och publicera alla halvfärdiga inlägg jag har och skriva ner alla saker jag tänker att jag ska blogga om men aldrig tar tag i. Jag hoppas få ny inspiration och att avståndet från tänkt inlägg till publicerat inlägg ska minska.

Min grovplan för teman ser ut såhär:

Måndagar: barn/familj/mammaliv

Tisdagar: kläder/konsumtion

Onsdagar: 3 saker

Torsdagar: inspirerande personer/lästips

Fredagar: DIY och stickning

Lördagar: ekoreko

Söndagar: önske/övrigt

Eftersom det är söndag idag passar det alltså perfekt med ett ”övrigt” inlägg!

Någon mer som är med?

7 thoughts on “Blogg 100

  1. Pratade med min syster som är doktor (forskare i USA) om chia. Svaret var, de är nyttiga, är i lagom mängd. Ingen mat är ‘supermat’ men ja, chia innehåller en massa bra saker 🙂

  2. Ping: Årsuppdatering | Händelsevis

Kommentera

