Min senaste bloggupptäckt

Här om dagen upptäckte jag en ny blogg. Gröna trådar heter den. Så här lyder författarens presentation:

Jag heter Anna-Lisa, är textilvetare och småbarnsförälder. I den här bloggen kommer jag att guida dig genom djungeln av giftiga barnkläder, miljövänliga tyger, etiska val och ge tips på hur vi kan ta hand om våra kläder på ett bättre sätt. Välkommen!

Jag blev nyfiken och började sträckläsa allt hon skrivit. Alla inlägg är lika intressanta och fulla med information om textil, second hand, lagningar, stickning och tygblöjor.

Dagens lästips alltså!

2 thoughts on “Min senaste bloggupptäckt

Kommentera

