Torka och tack

Det här med Blogg100 var nog inget för mig ändå. Jag skrev 27 inlägg i rad men i gengäld har jag nu inte skrivit ett enda på 30. Ingen av oss mår dåligt på något sätt så det finns ingen anledning till oro för att bloggen lyst tom. Däremot tröttnade jag helt för en stund. Men nu känner jag att jag ändå har saker kvar att skriva om. Oskrivna inlägg skvalpar runt i huvudet och opublicerade ligger på vänt här i etern. Jag ämnar återkomma som en lite mer sporadisk bloggare, en varje-dag-bloggare var jag tydligen inte.

Tack för att ni läser och tack för att ni stannat kvar trots torkan!

5 thoughts on “Torka och tack

  1. Klart att vi stannar kvar! Det är tufft att hinna skriva varje dag i 100 dagar. Jag har funderat på det men har inte kommit igång. Tänker att det kanske blir mer kvalité med sporadiska inlägg, när man inte känner sig pressad. Kram Eva Maria

  2. Jag börjar luta åt det jag med. Det blir för ansträngt liksom att skriva varje dag. Men i början var det bra, jag tog tag i mig själv och publicerade alla de där halvfärdiga inläggen. Men sen blev det för mycket. Nu ska jag göra som du 🙂

  3. Ja, hoppas den återkommer till dig med! Men det är smart av dig att publicera lästips så länge, dina tips är alltid bra och tänkvärda! Det är många saker jag missat om inte du tipsat 🙂

  4. Ping: Årsuppdatering | Händelsevis

Kommentera

